Komunikacijske vještine

Seminar:

Komunikacijske vještine

Dobra i učinkovita komunikacija temelj je svake ordinacije. Zato je dobro znati da se ne rađamo kao dobar komunikator ili govornik, nego to postajemo usvajajući i usavršavajući komunikacijske tehnike i alate. Za nas je iznimno važno usvojiti i usavršiti te tehnike kako bismo poslali poruku preko tri V-elementa: verbalni, vokalni i vizualni. Verbalni element stoji na temelju objašnjenja riječi koje izgovaramo. Vokalni, odnosno glasovni element uključuje ton, boju i intenzitet glasa. Vizualni element podrazumijeva sve što primatelj poruke vidi. Upravo je taj dinamični i neverbalni element najvažniji za privlačenje pažnje primatelja i uspješan konačni komunikacijski ishod.

Edukacijom komunikacijskih vještina sudionici će usvojiti sva tri V-elementa.

Tako ćete moći na profesionalan i zadovoljavajući način komunicirati s pacijentima, kolegama i nadređenima.

Ne dobivamo ono što zaslužujemo, već ono što komuniciramo. (Link na prijavu)

Iz sadržaja:

  • Zašto je komunikacija u poslovanju problem broj 1.?

Više od 80 % pacijenata je odustalo od ponovnog dolaska svom doktoru zbog načina komunikacije i ophođenja.

  • Verbalni element proizlazi iz prirode komunikacijskog procesa. Jer svi misle da znaju razgovarati, ali samo 20 % ljudi komunicira uvijek na razumljiv način.
  • Kako asertivno komunicirati ili kako reći NE kolegici ili šefu?

Za većinu je to nemoguća misija, stoga nam asertivnost pomaže da nadvladamo taj osjećaj straha i nelagode.

  • Kod izražavanja vlastitog mišljenja i osjećaja, Vokalni element igra značajnu ulogu. Zato je važno znati kako komunicirati svoje mišljenje koje se razlikuje od drugog ili mišljenja većine.
  • Davati povratnu informaciju je važno, ali znati kako učinkovito dati povratnu informaciju od krucijalne je važnosti za naš posao.
  • Aktivno slušanje je glavni sastojak recepta za uspješnu komunikaciju. Koliko ste puta imali dojam da govorite „zidu“, a koliko ste puta vi ostavljali dojam da ono što vam netko govori ne dopire do vas. Nije važno samo čuti što nam netko govori, puno je važnije razumjeti što nam se govori.
  • Razumijevanje komunikacijskih zona i njihova utjecaja. Dodirivanje tijekom razgovora, ulaženje u intimnu zonu, galama ili dobacivanje preko „cijele ordinacije“. Zbog ovakvih situacija dobro je znati u kojoj prilici možemo komunicirati iz koje zone.
  • Uporaba vlastitih i čitanje tuđih neverbalnih signala spada u Vizualni element. Izvrsni komunikatori znaju čitati neverbalnu komunikaciju jer neverbalna komunikacija otkriva je li ono što govorimo u skladu s onim što mislimo, znamo ili radimo.
  • NLP, važnost i utjecaj Rapora (tajna vještina uspješnog komuniciranja). Približiti se pomoću verbalnih i neverbalnih znakova pacijentu ili kolegama na poslu prvi je dio komunikacije. Rapor nam pokazuje kada je sugovornik spreman čuti ono najvažnije što mu želimo priopćiti i daje nam sposobnost razumijevanja misaonog svijeta druge osobe
    (Link na prijavu)

 

Komu je namijenjeno:

Vlasnicima ordinacija, doktorima, asistentima, prodaji, marketingu, recepciji, administraciji i svima koji su uključeni u internu i eksternu komunikaciju unutar tima.

Vrijeme održavanja: 28.02.2019.

Četvrtak, 14.00 – 20.00 h

Mjesto održavanja: uskoro

Cijena: 1400,00 kn (pdv uključen)

U kotizaciju uključena 2 coffee breaka

Posebna pogodnost za drugog i trečeg sudionika (asistenta) iz iste ordinacije ili klinike – 20% popusta!

Pretplatnici na časopis Dental Tribune ostvaruju 10% popusta na kotizaciju.

Broj mjesta je ograničen.

Predavač:

Ivica Kocman, poslovni trener

(LINK NA PRIJAVU)