Kako smanjiti otkazivanje pregleda u Vašoj ordinaciji

Kako smanjiti otkazivanje pregleda u Vašoj ordinaciji

Edukacija pacijenata i prikazivanje vrijednosti njege koju pružate bit će ključna u smislu smanjenja otkazivanja skupih pregleda. A kad kažem skupih pregleda, govorim o desecima tisuća kuna izgubljenih svake godine.

Ovo su koraci koje možete poduzeti kako biste značajno smanjili otkazivanje pregleda. Budite temeljiti.

Trenirajte svog koordinatora za planiranje kako bi utvrdili svaki detalj kada pacijenti zakaže pregled. Evo primjera što bi trebalo reći:

“Gđa. Horvat, zakazali ste pregled kod dr. Ivanića u 10 sati u četvrtak 23. rujna. Ako iz bilo kojeg razloga ne možete doći na dogovoreni pregled, molimo nazovite našu ordinaciju barem dva dana unaprijed kako bi drugom pacijentu mogli zakazati pregled u dogovorenom terminu. ”

Potvrda svakog dogovorenog pregleda

Samo zato što pacijenti odlaze sa podsjetnikom o pregledu nakon ugovaranja pregleda ne znači da će se pacijent sjetiti dogovorenog termina, što bi moglo dovesti do ne-pojavljivanja. Predlažem vam da potvrdite sastanke s pacijentima dva dana unaprijed putem sms-a, e-maila ili telefonskog poziva. Također je dobra ideja da član tima potvrdi sastanke nakon radnog vremena tako da je lakše doći do pacijenata koji su zauzeti tijekom tipičnog radnog dana.

Prijava

Kada se pacijenti ne pojave na pregledu, vaš koordinator bi trebao nazvati pacijenta da provjeri da li je sve u redu. Ovo je dobro vrijeme da podsjetimo pacijente o važnosti održavanja njihovih obveza i održavanju njihovog oralnog zdravlja (možete učiniti isto kada razgovarate s pacijentima koji otkazuju pregled u posljednjoj minuti). Edukacija pacijenata tijekom tih poziva pomoći će im da shvate bitnost održavanja zakazanih pregleda.

Sastavite popis pacijenata

To je ključni faktor za reduciranje otkazanih termina. Neka vaš koordinator za ugovaranje pregleda sastavi popis pacijenata koji su zainteresirani za ranije termine pregleda ili koji imaju fleksibilne rasporede. Prvo se obratite tim pacijentima kada imate rupe u rasporedu. Veća je vjerojatnost da ćete tako popuniti rupe u rasporedu nego nasumičnim zvanjem pacijenata.

Napravite napomenu kod nepouzdanih pacijenata

Ako se pacijent ne pojavljuje više od jedanput na zakazani termin, vrijeme je da ta osoba označi kao nepouzdana. Umjesto zakazivanja pregleda sa tim pacijentima, recite im da ćete ih nazvati kada bude slobodan termin. Predlažem vam da te pacijente kontaktirate nekoliko tjedana prije dogovorenog pregleda. Imati ćete puno bolju predodžbu o vjerojatnosti dolaska pacijenta na dogovoreni pregled, a i manje izgleda da će ponovno otkazati pregled.

Niste sigurni kako obaviti razgovorom? Evo primjera što reći:

“Gđa. Horvat, došlo je do poteškoća prilikom usklađivanja Vašeg i našeg rasporeda. Trenutačno nemamo raspoloživih termina. Međutim, imamo sve vaše podatke i kontaktirat ćemo vas kad prvi termin bude oslobođen. ”

Razvijte pravila

Ako ovu politiku priopćite pacijentima, imat će te manje otkazanih pregleda. Predlažem da zamolite pacijente da nazovu vaš ured barem dva dana unaprijed ako trebaju zakazati termin. To vašem koordinatoru daje dovoljno vremena da popuni rupe u rasporedu.

Prateći ove korake pomoći će vam da smanjite financijske gubitke vaše ordinacije ali i ublažit će te nepotreban stres, što će rezultirati povećanjem prihoda vaše ordinacije.

Podijeli ovu objavu