5 neočekivanih prednosti direktnog marketinga

5 neočekivanih prednosti direktnog marketinga

U posljednjih nekoliko godina izbjegavaju se marketinške kampanje slanjem putem izravne pošte. Sve je usredotočeno na digitalni marketing, čak se i za zapošljavanje koriste društvene platforme.

Iako pravi digitalni marketing nudi jednostavan način za kontaktiranje ciljane publike, to nije uvijek najučinkovitija metoda.

Zato predlažem da stomatolozi uključe izravnu poštu u kampanju svog marketinškog plana. Ova pametna i istinska metoda će vam dati rezultate, pogotovo ako uključite profesionalne materijale koji zaista zaokupljaju pozornost.

Pročitajte kako biste saznali više o pet neočekivanih prednosti izravnog marketinga.

  1. Izravna pošta pomaže vašoj praksi da se istakne.

Prije mnogo godina, svi su se oslanjali na izravnu poštu kako bi došli do svoje ciljane publike. Danas to nije slučaj. Većina vlasnika tvrtki, uključujući stomatologe, usmjerena je na kampanje digitalnih i društvenih medija.

Važno je napomenuti da se ne biste trebali oslanjati na generičke razglednice kada pokušavate privući nove pacijente u svoju ordinaciju. Izradite materijale koji stvarno prikazuju vašu praksu, vaš tim i usluge koje nudite. Kada to učinite, više će novih pacijenata zatražiti pregled u Vašoj ordinaciji.

  1. Izravna pošta dobiva bolji odgovor od e-pošte.

Tako je. Klijenti (uključujući potencijalne nove pacijente) imaju veću vjerojatnost da će odgovoriti na fizički komad pošte nego na e-poštu. Prema Vijeću CMO-a, mreži za donositelje marketinških odluka, stopa odgovora e-poštom iznosi 4,4%. Za izravnu poštu taj broj iznosi 12%. Ne samo to, 79% potrošača djeluje odmah na izravnu poštu, dok samo 45% rade isto s e-poštom.

  1. Izravna pošta čini pacijente sretnijima.

Nitko od nas ne želi primiti neželjenu poštu koja nije relevantna za naše želje i potrebe, ali svi volimo primati poštu koja nudi pogodnosti. Stručni, edukacijski materijali to čine, a posebno su korisni za pacijente koji traže novu ordinaciju ili koji su zainteresirani za posebne usluge koje trenutačni stomatolog ne nudi. A ako ste u mogućnosti dodati osobni dodir na neki način, još bolje – iako to može biti izvedivo s paketima dobrodošlice za pacijente.

  1. Izravna pošta poboljšava vaše digitalne napore.

To ne znači da prekinete sa oglašavanjem na digitalnim i društvenim medijima. Iako ove marketinške metode imaju svoj nedostatak, oni predstavljaju jednostavan, ekonomičan način ka dopiranju vašoj ciljanoj publici. Ali ako ih kombinirate s kampanjom izravne pošte, bit će mnogo učinkovitiji. Predlažem vam da sastavite ponude koje povezuju vašu izravnu poštu i digitalni marketing. Uključite URL-ove u materijale izravne pošte koji, primjerice, navode ljude na vašu web stranicu ili na odredišnu stranicu za posebnu promociju. Vjerujte mi, imat ćete mnogo bolje rezultate kada vaši digitalni i izravni materijali za poštu rade zajedno.

  1. Izravna pošta zadržava snagu.

Facebook je jedan od najučinkovitijih platformi za društvene medije kod marketinškog poslovanja. Možete ciljati koga želite dosegnuti na temelju demografskih podataka, razine dohotka i raznih drugih čimbenika. S izravnom poštom potencijalni pacijenti imaju izravnu interakciju sa marketinškim materijalom. Tako će vidjeti i zapamtiti poruku – i djelovati na nju.

Razvijanje pravilne marketinške strategije

Većina stomatologa ne želi razmišljati o marketingu. Nastoji ne izlaziti iz svoje komfor zone i taj bi zadatak najradije preskočili. Ali ulaganje u stalni, ciljani marketing  je najbolji način za povećanje vaše prakse. Da biste dobili najbolje rezultate, morate razmišljati o vrsti kampanje koja će raditi za profit vaše ordinacije. Direktna pošta i dalje je izvediv izbor i učinkovitija je od mnogih digitalnih kanala i metoda koja će maksimizirati povrat ulaganja. Stoga, kada surađujete s profesionalnom tvrtkom za sastavljanje kampanje, svakako uključite izravno marketinško poštivanje u svoje planove. To će vam pomoći da povećate svoju praksu i ispunite svoj puni potencijal.

Podijeli ovu objavu